Thursday, 5 February 2009
Waar is dat nucleair forum eigenlijk?
Toen ik de affiches in het straatbeeld zag verschijnen, en de heerlijke TV spot zag dacht ik ... ik moet dringend mijn mening op de Nucleair Forum gaan gooien. Dus, op naar www.nucleairforum.be ... maar ik heb geen forum gevonden. Er is nog werk aan de interactive winkel.
Zelfs de meest evidente zaken ontbreken: een pre-loader op de flash, navigatie die niet onder de fold verdwijnt, ...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Hallo Bert,
ReplyDeleteEen echt forum op de site ontbreekt inderdaad jammer genoeg. Zoals dat wel vaker gaat bij grote klanten met veel beslissingsnemers is er een groot verschil tussen het initiƫel strategisch advies en wat uiteindelijk gerealiseerd wordt.
De website biedt wel een schat aan objectieve informatie die je kan helpen om een gefundeerde mening te vormen en op andere plekken de conversatie rond kernenergie te voeren.
Op welke browser heb je de site bezocht? In onze test setups verschijnt er steeds een preloader hoor.
Frederik Vincx @ saatchi
@frits
ReplyDeleteWat meteen de vraag opwerpt:
Wie telt er hier het meest: de Belgen, of de klant?
Of, dezelfde vraag anders gesteld:
Het belangrijkste voor Saatchi is: het gemene goed/geld (1)
Of, nog steeds dezelfde vraag:
Saatchi bedient haar klanten: op hun wenken/volgens een visie die allesbepalend is (1)
(1) doorstrepen wat niet past.
Doe geen moeite, het zijn retorische vragen.
Steven Devijver
http://endesha.com/blog
@steven
ReplyDeleteDa's wel heel zwart/wit. Ieder agentschap probeert uiteraard de belangen van de consument en van haar klant te laten samenkomen. En idealiter moet je daarbij op strategisch niveau maar weinig water bij de wijn doen.
Op de Saatchi blog geeft de lead strategic planner verdere toelichtingen bij de campagne: http://www.saatchi.be/blog/2009/02/03/for-once-saatchi-saatchis-not-taking-sides/#comment-1120